Här inne hos mig

Det var länge sen jag skrev hur mycket jag hatar att strumpbyxor går sönder, därför är det dags igen!

Man går där glad i sin sköna klänning och lite nöjd över att dagens seminarium gått så bra. Plötsligt kollar man ned på sina ben och ser att strumpbyxorna som används för tredje gången har en stor reva från hälen och upp. Dessa strumpbyxor kostar omkring hundra kronor och går att använda ca tre gånger.. alltså kostar det 33 kronor varje gång man har dem. Väldigt oekonomiskt. Min plånbok skulle vara gladare om jag inte köpte strumpbyxor varje vecka. Slutsatsen av detta är alltså att de är billigare att använda byxor istället för klänning.. synd bara att de är så otroligt jobbigt med byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0