Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

Igårkväll mer eller mindre våldgästade jag Anja. Åt godis och kex, drack te och halvkollade på det som visades på teve en söndagskväll. Dessutom fick jag ett behov av förändring så efter 21 år är jag inte längre blond! En bild på mig som brunett får komma när jag återigen laddat min kamera. Även denna kväll såg jag till att undvika mitt eget hem. Istället tog jag mig till Hanna och åt nybakat bröd så fort jag kommit ifrån skolan.

Nu kom jag ju på varför jag började skriva! Vem bryr sig egentligen om vad jag äter och vart jag är när jag äter det?
Poängen med detta inlägg var att berätta om veckolöftet. Jag och Anja bestämde igår att vi varje vecka ska sätta upp ett löfte, litet eller stort, som vi måste hålla. Hennes var att skriva in sig på en körskola och jag lovade att läsa alla artiklar i mitt kurskompendium! Får se till att hålla mitt löfte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0