The Happy Sinner

Vad i hela friden har jag gjort för att få så ont i nacken? Har haft så i några dagar, och som med allt annat tänker jag att det ska gå över om jag låtsas att det inte gör ont. Den strategin fungerar ibland, men ibland leder det till att jag blir mycket mer sjuk än vad jag ”behövt” bli. Det kan även leda till att man inte längre kan använda klackskor utan att det knakar, eller gå på vartannat trappsteg. Det där med fötterna kommer förresten nog att bli bättre bara jag väntar några månader till.

 

Åter till min ömmande nacke! Om den nu blev så jobbig av sig själv så får den också fixa sig själv. Tillsvidare får jag äta riskakor med ostsmak. Så klagande jag låter.. jaja.. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0