Just Live Your Life

Denna dag är officiellt en sunkdag. Sista dagen innan livets värsta tenta (alla tentor är alltid livets värsta). Jag blev dessutom lite kär i en kille på tre år som jag sprang på i ett trapphus när jag var på väg hem från min lunchdejt på andra sidan stan. Minns inte vad grabben hette, men han var ca en meter lång och vågade inte säga hej.

 

Köpte naturgodis för att ha något att frenetiskt tugga på undertiden som jag skulle läsa igenom alla anteckningar. Nu är fallet så att när man står där och ska vara nyttig, genom att äta naturgodis istället för vanligt, så köper man alltid de nötter som är helt överösta med choklad! Sen slutar det med magont och ångest över att man aldrig i hela sitt liv satt en fot på ett gym. Min bild av ett gym är en lokal fylld med antingen grovt överviktiga människor iklädda rosa shorts från 80-talet, alternativt muskelberg klädda i något svart och tajt. Vet inte hur sanningsenlig min bild är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0