Snart kommer det en vind

Jag ser det snöa, jag ser det snöa, det var ju roligt hurra!

 

Den tredje maj är min födelsedag. Med en ganska tråkig början på dagen, innehållande mycket ryggont beslutar jag mig för att inte gå till skolan där jag har VFU. Istället utspelar sig dagen i min lägenhet där ingenting händer. Igår hade jag och en kompis som också fyller år, en mysig fest med våra gemensamma vänner. Vi hade gjort om hans lägenhet till en stor koja. Om några timmar ska dessutom min familj komma och äta tårta. Det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Eka!

Grattis på din födelsedag, som jag faktiskt kom ihåg utan både facebook och innan jag läste detta inlägg!

2011-05-03 @ 23:11:29
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0