E4, E18, väg 13

I onsdags åkte jag och två vänner upp till Uppsala för tillbringa några dagar där, men huvudsakligen för att se The Ark. Det är den bästa konsert jag någonsin varit på. Aldrig har jag sett arkarna ha sådan energi och glädje på scenen, och då förstår ni som sett Ark live vilken sprudlande konsert detta måste ha varit. De spelade låtar som jag aldrig tidigare fått höra live, så som Laurel Wreath, Thit Piece Of Poetry Is Meant To Do Harm, The Most Radical Thing To Do o.s.v.

 

Inte nog med detta såg jag och mina vänner till att The Lamb (en demo-låt från början av 90-talet, som de inte spelat live sedan 95) spelades. Inte blev det sämre för att vi träffade Jens Andersson efteråt heller. Helt galet så vi gick igång på denna spelning! Jag blir lite smått hysterisk bara jag tänker på det.

 

Kvalitén på kommande bilder beror till viss del på att min lilla rosa kamera har några år på nacken och är lagad med silvertejp.




Svar ja, ni ser helt rätt, Ola har på sig samma dräkt som på debutskivan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0