Jan Stenmark

När jag hade cyklat hem från jobbet på min rosa cykel, och stannat på vägen för att köpa ett paket mjölk, fick jag besök av inte bara en, utan av två storasystrar. Vi drack kaffe (med en skvätt av den nyinköpta mjölken i) och pratade om grönland. Nu har de båda åkt iväg, en till landsbygden och en till Arlanda. Nu sitter jag i en fåtölj ca 50 cm från ett öppet fönster och en släckt lampa. Trotts att jag tycker det är lite mörkt och kyligt så orkar jag inte sträcka ut armen och göra något åt situationen. Måsta samla energi för att ta mig ann denna utmaning! Håll tummarna för mig!

 

För att liva upp slänger jag in en bild som sammanfattar sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0