I Hate Seagulls

Jag är en periodare när det gäller musik och denna sensommar är det främst Lily Allen och Kate Nash som ockuperat den del av min hjärna som väljer musiken. Den senaste veckan är det Kate Nashs låt "I Hate Seagulls" som snurrat runt i mitt huvud och mina hörlurar där jag cyklar omkring och undrar varför ingen köpt en cykelpump åt mig? Låten i fråga är dock så bra att jag lätt glömmer bort mina enorma problem med för lite luft i däcken.

Om jag fick välja vad jag blir i mitt nästa liv (vilket jag tycker borde vara en självklarhet), skulle jag välja att bli en brunhårig brittisk poptjej med förmåga att skriva bra texter. Tillsvidare är jag nöjd med att vara en mellanblond svensk lärarstudent som lyssnar på bra musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0