These boots are made for walking

Sommaren har strax vägt färdigt och hösten tagit över.

 

På vägen hem från bussen luktar det blöta höstlöv. Med nyinköpta skor med fin snörning på mina fötter tänker jag på vilken rolig dag jag haft i skolan, och hur bra det känns att allt kommit igång på riktigt nu.

 

Väl hemma försöker en katt lura mig och gör allt hon kan för att sno en leverpastejsmaka ifrån mig. Jag vann kampen om makan, katten ligger och spinner nu.

 

Så här ser mina nya skor ut. Jag tycker sällan det är intressant när andra lägger upp bilder på sånt dom köpt, men dessa skor är så fina så att jag måste. Det känns så bra och höstigt med dom på fötterna.

 


Kommentarer
Postat av: K-banana

Micaela! Vi har så bra skosmak, jag har köpt precis likadana!

2010-09-14 @ 22:05:28
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0