Dreamgirls

Vad skulle livet vara utan P3? Fattigt tror jag.. radion står på mest hela dagarna då jag är hemma i min trevliga lägenhet.

Med något diskussionsprogram i öronen bränner jag min mat och känner skuld för att jag inte läser tillräckligt mycket!

 

Idag var min först ”lediga” dag sen jag började plugga förra måndagen. Hanna köpte party dricka och kom hem till mig en stund. Trevligt med besök när man sitter och pluggar!

 

Igår var jag på Maskeradbal. Min grupp hade temat ”Dreamgirls/60-tal”. Jag tappade ett örhänge och gömde min jacka i skogen. Desiree svalde sin cigarett när hon tog sig en rökpaus. Det var gårdagen det!

 

Riktiga Dreamgirls!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0