Sommarväder vid bussen

Sitter ute i sommarvädret och dricker multivitaminjuice. Solen steker och jag låtsas att jag kommer få lite färg på mina bleka ben. Det är så skönt att ha tid till sånt här, att ha tid att göra precis det man vill och inte bara det man måste. Dock måste jag snart åka till bussen. På helgerna går det inte bussar ut dit jag bor. Ca 5 kilometer härifrån går dom däremot. Så om kompisar utan körkort ska hit på helgen, då får man helt enkelt åka och hämta dom vid bussen. Det är Hanna som ska hämtas upp. Häromdagen så sa en kompis till mig att jag alltid är med Hanna. Det hade han nog lite rätt i. Men Varför skulle jag inte vara med henne för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0