Smällar man får ta

Jag funderar på om jag ska slå in Saras present. Min syster Sara kommer hem på en kortvisit ikväll. Hon fyller år på torsdag, men jag får passa på att fira henne lite ikväll. Nästa gång vi ses kanske blir i juli?

På torsdag är de Kristi himmelfärd. Då är jag ledig! På fredag är det klämdag, så då är jag också ledig!
Det ska bli så otroligt skönt med en lite längre ledighet.
Även om det är ett jobb som jag tycker väldigt mycket om, så går jag varje dag därifrån med enorm huvudvärk och trötthet. Det är verkligen hårt att jobba med tonåringar, men jag ska inte gå in mer på det. Det blir inte rätt.
Trotts alla konflikter på skolan så gillar jag att komma dit och jobba med barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0