En slutkörd tjej

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering. Den beror delvis på att de senaste dagarna har varit allt för intensiva, jag är helt slutkörd och min dator är så gott som en skräphög. Jag har haft datorn i ett år och ibland tar det flera minuter att öppna ett mail. Jag är inte så glad på min dator då.

Ojojoj så jag ser fram emot sommarlov! Om man nu kan säga så.. egentligen tar min anställning som lärarvikarie slut och jag börjar jobba på en kyrkogård i en månad. Det blir alltså inte så mycket ledighet då heller. Det är lustigt hur mycket jag gillar det jag jobbar med nu. Jag vill ju till och med utbilda mig inom det och jobba som lärare på riktigt. Problemet är bara att jag blir så totalt nedsliten och trött av det. Men ack så kul det är när man har en lyckad lektion och dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0