Den 21 maj 2010

Pojkbandstema på Morgonpasset i P3 imorse. Det är det perfekta sättet att starta dagen på.
Pojkband när man vaknar, äter frukost, gör sig i ordning och som sällskap när man kör in till stan i morgontrafiken.

Mitt ögonbryn värker efter en liten olycka på jobbet. Man måste vara beredd på det mesta när man jobbar med barn.
Efter jobbet satte jag mig i min morfars gamla Mazda, som jag lånar nu i helgen. Den bilen är antagligen tio år äldre än mig och väldigt trevlig att köra måste jag säga. Mina föräldrar är i Polen och nu är det jag som är herre i huset!
Därför åkte jag till Willys för att veckohandla. När man går omkring ensam på Willys och handlar tio liter mjölk, då känner man sig inte så ung.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0