Azorerna bilder

En vän bad mig idag att lägga upp fler bilder från när jag och min syster Erika var på Azorerna för snart två månader sen.




Jag tycker det är vackert i gamla katolska kyrkor. Så mäktigt.


En dag gjorde vi en omänsklig vandring och badade i en varmkälla med orange vatten. En naturlig brun utan sol. Det var ca 40 grader och jätte skönt.





Vi åkte omkring till lite olika städer och spanade in lokalbefolkningen.



Den vackra utsikten från en lokalbuss.


Erika försöker se lantlig ut, på en av våra vandringar i regn och storm.



Några av våra vandringar resulterade i att kläder och skor bytte färg. Eftersom vi var där under regnperioden var det nämligen mycket översvämningar och lerigt ute i markerna.


Avslutar med denna bild. En kväll när vi letade efter en mysig restaurang eller bar så hittade vi denna döda fisk (fisken är mellan oss) på torget. Vi döpte den till lillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0