Yr och virrig

Idag har jag mått långt ifrån bra. När jag gick till jobbet drabbades jag av akut magont, sen kom illamåendet, yrseln och jag kände mig svimfärdig.
Jag åkte helt enkelt hem och la mig under en filt. Låg där och tyckte att allt var orättvist, som man ofta brukar tycka när man mår dåligt och saker inte flyter på som man vill.
Tur det i alla fall att Moto Boys nya skiva ”Lost In The Call” släpptes idag. Perfekt musik när man ligger under en filt och mår dåligt.

Trött och fortfarande yr gick jag till kyrkan för att planera lite med ungdomsarbetet under våren. Och självklart för Alpha som vi har varje onsdag.
Det kändes skönt att komma dit och prata med folk. Men jag mår fortfarande lustigt och kallsvettas. Så nu ska jag sova så ofantligt mycket jag bara kan och så får jag se om jag orkar lämna hemmets trygga vrå imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0