Min karriär som fönsterputsare

Jag har agerat hemmafru idag. Jag har även konstaterat att jag inte vill bli fönsterputsare.
Hela förmiddagen gick till att tvätta alla miljontals och åter miljontals fönster i vårat hus. Sen begav jag mig in till staden för att kolla av läget med folk från jobbet.. eller före detta jobbet.
Sprang på Gabriel och beslöt mig för att åka till honom och äta pomme och dricka kaffe. Det var en trevlig dag!


Nu harpåskpyntet börjat åka fram här hemma. Det är mysigt!


Jag tvättade fönster för kung och fosterland. Vi renoverar i hallen, som man kan se så är golvet inte fixat ännu. Matten som var på trappen är borttagen och där under döljde sig en rosa trappa. Vem vill ha en rosa trappa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0