Malardagen

"Söker ett vindskydd stormen är du.
Tittar på kartan, vägen har varit bergig, eländig, höglänt utan slut."

Det har varit en tuff dag minst sagt. Samma tankar bara maler om och om igen.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Vet inte vad jag ska tycka eller säga om någonting alls.

Imorse tvättade jag kökstaket.
Sen åkte jag in till staden för att gratulera en vän som fyllde år och sen gå till arbetsförmedlingen. Efter det spang jag på en vän, stod länge under ett paraply och pratade om allt mellan himmel och jord.
Sen togs bussen till min kusin, som även hon fyllde år. Där kom en kort och tråkig sammanfattning av min dag.

De vänner som fyllde år är Lisa och Hannes. Här är en video de gjorde i höstas. Jag agerar tom tjej på perrong.
Dom är duktiga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0