Tooors.. onsdag. Bollplanksvän

Jag trodde det var torsdag. Det visade sig vara onsdag. Först blev jag besviken.. men sen kom jag på att det är aplha på onsdagar. Då blev jag glad igen. Så där var jag ikväll.

Vi slutade tidigare från jobbet idag. Då väntade jag i tre timmar på att Hanna skulle ta sig in till stan för att äta kycklingsallad och sedan dricka te med mig. Ibland undrar jag hur Hanna står ut så mycket med mig?
Hon är som mitt bollplank för allt. både bildligt och bokstavligt talat. Hon säger att hon gillar det. Jag får väl helt enkelt ta coh lita på henne..

Nu är jag trött som en gnu. Jag vill stänga av datorn, borsta tänderna och sova riktigt djupt!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0