Sol ute, sol inne, sol i sinne. Är det så man säger?

Jag sov tolv timmar inatt. Det är ofantligt mycket, tänk att bara sova bort ett halvt dygn så där. Nu är jag i alla fall vaken. Snart ska jag ut på en promenad med Linnéa och Victor. Det är väldigt fint ute idag.
Solen skiner och snön är mjuk och ren (förutom bredvid vägen där den är smutsig och isig)

För en stund sen var vi utan el. El är bra att ha. Annars blir det svårt att lyssna på musik. För jag har ingen levande orkester hemma. Jag har inte en död heller. Jag har en klarinett jag inte minns hur man spelar på.

Igår var jag och Hanna på bio. Alice i underlandet blev det denna gång. Bra film och bra sällskap.
Alice hade förövrigt väldigt fina klänningar i filmen. Sånna vill jag ha!

Hanna bjöd fattige mig på bion. Hon ville kompensera lite för att hon inte ska vara hemma på min födelsedag.. då ska hon springa runt i London och ha det kul. Då blir jag lite avundsjuk.
Men hon blir ännu mer avundsjuk när jag säger att jag är på Azorerna om mindre än en vecka!


Kommentarer
Postat av: Tuss

Sol ute, sol inne, sol i hjärta sol i sinne

2010-03-09 @ 14:04:50
Postat av: Tuss

Ha det jättejätteasabra i Azorerna Micaela! Jag läser din lapp jag fick ofta. Den är så fin. Jag tycker om dig!

2010-03-09 @ 14:05:58
URL: http://tussberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0