Hela världen är så underbar


Hela världen är så underbar på bussen in till stan, hela världen är så underbar.


Med bra musik i öronen och spännande saker i väskan kan man överleva vilken bussresa som helst.



Aina och jag tog in på ett fik och satt där i evigheters evighet.

Efter en mycket lång och bra stund med Aina var det dags att säga adjö, för att bege sig hem till Lise-Lotte för ännu mer fika.
Det är bra med såna vänner som man bara kan sitta och prata med hur länge som helst.

På kvällen var det i alla fall Alpha i kyrkan. Jag gillar att gå dit varje onsdag och prata om livet och tron. Härliga människor och spännande samtalsämnen! Jag har haft en underbar dag!
Nu är det dags för mig att sätta mig i bilen och hämta min bror vid tåget. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0