Bilder

Här kommer lite bilder från min och Erikas semester på Azorerna. Där bodde vi i huvudstaden Ponta Delgada som är belägen på den störta ön, Sao Miguel.


Vi var riktiga turister med kartorna i högsta hugg!


En liten dörr, den var rolig då. Vi var trötta.






En dag åkte vi ut på havet i en läskig båt. Jag tyckte det var otroligt otäckt, Erika hånade mig. Väl på havet såg vi delfiner och spejade efter blåvalar. Valen svek dock, men vi var nöjda och belåtna ändå!


Vi åkte runt på ön en del. När vi gick olika vandringar stötte vi på problem så som avstängda vägar, fallna träd och översvämmade sjöar. Men inte tappade vi humöret för det!


Jag förstår varför folk säger att det är vackert på Azorerna, för det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0