Nationaldagen

Att sitta i solen och dricka te. Det är ett trevligt sätt att tillbringa en söndag.
Jag kom precis på att det är Sveriges nationaldag, det var ju festligt. Det kanske man skulle ha firat på något sätt. Sverige är ju ändå ett ganska bra land att bo i tycker jag. 
Fast å andra sidan har jag ju aldrig bott i något annat land, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men jag har ju vänner som bott i andra länder men nu bor här i Svearike. Dom säger att det är ett bra land. Så jag får väl tro deras ord. Grattis Sverige på din nationaldag!  


Kommentarer
Postat av: Eka!

Sv: Jo, fast jag lärde mig ju också att du hånar människor trots att de försöker hjälpa dig!

2010-06-07 @ 01:34:52
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0