Förändringar

Detta var min näst sista dag som vikarie på skolan där jag jobbat sen ca två månader tillbaka. Nu är det bara morgondagens skolavslutning kvar. Det kommer att bli lite tråkigt. Trotts att jobbet varit svårt och väldigt krävande så har det varit kul och lärorikt.

Idag när jag och en vän skulle gå till mitt favorit café så såg vi till våran stora förskräckt att det var ”stäng tillsvidare p.g.a. ägarbyte”. Jag blev lite förskräckt och undrar vart jag nu ska gå för att få ett mysigt café och en kopp gott kaffe för 15 kronor..? Livet är fullt av förändringar.. så som jobb, stammiscafé och mycket, mycket mer!


Kommentarer
Postat av: Ella Söderlund

Likaså var det för mig den dagen jag och en vän skulle gå dit. Ledsen som en get vart jag.

2010-06-16 @ 21:08:55
URL: http://eliskastrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0