De föraktatde tofflorna

Ojoj vad det tog emot för mig att köpa ett par foppatofflor. Jag har sedan tidernas begynnelse föraktat dessa tofflor. De är stora och klumpiga och dessutom gräsligt fula. Men nu har jag alltså fallit dit.
Jag måste erkänna (det tar emot att erkänna detta) att de är väldigt sköna och bra vid utomhusarbete, vilket är precis det jag håller på med under dagarna.

Jag får helt enkelt där på kyrkogården och skämmas över mina fula skor när jag rensar ogräs och vattnar blommor. Men fötterna får ju ha det skönt i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Louise

Det är i alla fall bra att du förstår att du borde skämmas! Men jag förstår att du föll till föga - tyvärr är dom ju sköna..

2010-06-18 @ 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0