Dagens gråa dag

  • Dagens misslyckande: Tänkte det var varm och struntade i jacka.
  • Dagens andra misslyckande: Att välja vit tröja när eleverna skulle städa ur klassrummet, den var inte vit vid slutet av arbetsdagen.
  • Dagens favoritdryck: Te med jordgubbssmak och citronhonung.
  • Dagens fundering: Hur många timmar har jag sammanlagt åkt bil/buss/tåg i mitt liv?
  • Dagens bästa: Det har varit grått och trist ute, då är det helt okej att vara inne i sin egna bubbla och fara omkring. Sådana dagar är välkomna då och då, men inte för ofta bara.
  • Dagens finis: Nyckelringen min vän köpte till mig i Venedig.


Ser ni min smutsiga fot så säg?


Nyckelringen som är stor men fin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0