Vilja till civilisation och känsla av tisdag

Är helt förvirrad efter ett tappert försök till att räkna ut vad man får efter skatt! Det skulle sitta fint om jag snart hade råd att flytta. Lite mer centralt än Vånga. Där det är en mil till närmsta affär och ingen busstrafik på helgerna.

Visst är det jätte kul att kunna gå ut i skogen när man vill det. Men helt ärligt, hur ofta går jag ut i skogen bara så där för att kolla på träd? Det händer ju inte varje dag. Speciellt inte nu när det är så kallt ute att man tappar all lust att överhuvudtaget lämna huset. Jag fryser så det räcker även när jag är inne.

Hursomhelst skulle det vara kul att flytta om inte allt för länge.. har suttit större delar av kvällen och kollat på lägenheter.. Jag borde ha pluggat mer

Jag har en sån där typisk känsla idag, en sån som jag bara kan känna på tisdagar och torsdagar.


Kommentarer
Postat av: Kakaduan Bertil

Men om vi flyttar in i ett stort hus tillsammans, jag betalar mat och du huset så kan alla våra drömmar gå i uppfyllelse

2010-01-14 @ 15:40:38
Postat av: Eka!

Hus är väl lite väl, men en fet 4:a i city vore ju inte fel...du som letar mer duktigt och intensivt än mig, hittar du något? Jag måste hitta något snart också...

2010-01-14 @ 23:38:46
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0