En yr dag

Som någon kanske har sett så ser min blogg lite annorlunda ut. Men jag är ingen sån som gör något snabbt, så förändringen av min design är en lång och utdragen process som inte är slut ännu..

Detta har varit en yr dag, kanske att jag dricker för lite vatten..
Idag mådde jag inte speciellt bra. Yr och utmattad gick jag från jobbet tidigare. För att pigga upp mig gick jag och en vän på bio på kvällen. Köpte popcorn, det första jag gjorde var att välta dom på golvet och nästan en tredjedel blev oätliga. Men vad gör väl lite popcorn när man sitter med en vän och har det bra?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja min vän jag tyckte allt att det blev en bra dag. Trots snö och elände. Jag har läst i din blogg för första gången någonsin. Är du inte stolt över mig?

2010-01-28 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0