77

Detta blir mitt 77:e inlägg på denna blogg!
Skulle det 77:e inlägget kunna handla om något annat än Ola Salo? Ja det skulle mycket väl kunna handla om något annat, men eftersom jag bestämmer får det bli Ola Salo!

Det är inte alla som fattar det stora med numret 77. För er som inte fattar, synd. 
Till er som förstår (är det någon mer än Ella och Hanna som gör det?) säger jag bara grattis!


Herr Salo är en man som vet hur man skriver bra musik. Mycket bra musik. Det vet nog de flesta redan att jag tycker..

Förövrigt så har min vän Caroline skrivit ett informativt inlägg om mig på sin blogg, som man kah se Här


Kommentarer
Postat av: Papperskorgen

Oj vad jag blev glad idag av att läsa din blogg. Gamla minnen dyker upp, nya kommer skapas inom en snar framtid.

2010-01-31 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0