Snö i sikte och pjäxor på fötterna

En hel helg utan sovmorgon. Klockan 06.50 ringde klockan och det var dags att gå upp för att åka på en tripp till tolvmannabacken. Väl framme ska man leta efter skidor och pjäxor som passar. Jag har inte åkt skidor på ett år, så det var kul att se hur mycket man egentligen tappat. Jag måste erkänna att jag inte var lika duktig idag som jag var för ett år sen. Men det är bara att åka lite till så är jag snart där igen!  Det är i alla fall härligt att åka nedför backen i hög fart och känna att man har total kontroll.

Pjäxor är inte så skönt. Långt ifrån skönt. Man får även en mycket lustig gångstil. Men ack så nödvändiga de är.

Jag älskar känslan av att tillslut ta av sig pjäxorna och känna hur fötterna återigen får liv!


Kommentarer
Postat av: Papperskorgen

Ska du komma upp hit nått då? Vill ju åka skidor med dig, och träffa dig också.. =)

2010-03-02 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0