Slagga i Slagget

Nu har vi på allvar börjat planera inför After Eight. Vilket är en ungdomsmöte som vi kommer ha i Vånga Missionskyrka den 24:e april. Det kan nog bli riktigt bra!

Idag har varit en dag fylld av händelser. Det började med att min buss körde fast i Slagget (jag tycker om namnet Slagget). Vilket resulterade i att jag fick ta bussen en timme senare, och komma försent till jobbet. Sen har det fortsatt i den riktningen. Resten av dagens händelser orkar jag inte gå igenom, jag tror inte heller ni orkar läsa om dom.. huvudvärk och stress.

God natt och sov så gott alla människor!


Kommentarer
Postat av: Eka!

Det var mycket trevligt att se dig!

2010-02-25 @ 00:44:16
URL: http://justinodiaz.blogg.se/
Postat av: carro

Dom i skolan kallar mig slagget! Det är lite tokigt, men somsagt.. det är ju fint! :)

2010-02-25 @ 11:21:12
URL: http://bacoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0