Nörd Micaela

19:e februari. Dagen då man ska vara med Hanna och Ella för att äta glasstårta. Blev inte riktigt så i år. Men det får gå ändå.
Ikväll gick det en dokumentär om Ola Salo på SVT. På hans födelsedag och allt! Men nu ska jag inte skriva mer om det.. jag är redan för lite mycket nörd.. tycker jag.. och säkert många fler!

Imorgon ska jag förhoppningsvis se Markus Krunegård (är ju självklart nörd på hans musik med). Bara det förutsagda snöovädret inte blir allt för hemskt. Jag måste kunna ta mig till Linköping på något sätt, och jag har ingen bil.. så jag får hoppas att tågen och bussarna inte ställs in igen!
Jag som sett fram emot konserten så länge, och jag har ju redan köpt biljett!

Hoppas hoppas! Nu ska jag nog se på någon film med Sara den underbara och rara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0