Klagomål

Jag har fått klagomål över min dåliga uppdatering på bloggen. Så jag får passa på att skriva något nu när det ännu är några minuter kvar av rasten. Sen ska jag äta lunch med Hanna. Hon och jag vill smälta all snö med en hårblås.. jag undrar hur det kommer att gå?

Ikväll ska jag på bio med mina vänner Kristin och Hannes! Vet inte om någon mer skulle med? Det är sånt som man märker helt enkelt...

Just nu är jag på jobbet. Går lite segt för oss alla idag, men jag har en fisk att titta på. Då blir allt bättre. Fiskens namn har jag glömt, men det hänger och dinglar från en dator.
Vi lyssnar för första gången på länge på bra musik på jobbet. Queen är det som fyller lokalen.

Klart slut nu har jag inget krut! (Jag kan fortfarande inte vissla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0