Hanna Panna vattenkanna

Hanna påstår att jag kör med henne. Jag kan inte annat än att hålla med.
Jag kör med henne, och jag älskar det! (vad hon tycker bryr jag mig inte om!)

Vi lyssnar på Aqua, Markoolio och Modern Talking. Om en stund ska vi ta spårisen på jakt  efter äventyr!

Egentligen är jag inte så ond mot Hanna. Hon bara säger att jag är det. Men jag är ju underbar och bäst!
Hanna vill att jag ska skriva om henne. Vad ska jag då skriva.. hon älskar Ken.

 
Här är bilder från förra sommaren. Vi dansade på en sköldpadda.

En gång när jag och Hanna lekte på vårat egna och vanliga sätt (vilket innebär att vi slänger oss på varandra och skriker) så frågade en kille om vi var så lesbiska på riktigt. Vi har en fin vänskap helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0