Bitter? Nej inte jag inte!

Har precis ringt till konsert och kongress, läst igenom alla regler på ticknet. Allt för att se att jag inte har någon rätt att få tillbaka pengarna för biljetterna.
Jag skulle nämligen gå på Krunegård konsert i Linköping idag. Men det satte vädret stopp för. Med en kollektivtrafik som inte fungerar med alla snö, och ett väglag som gör att man inte gärna sätter sig bakom ratten ute på smala grusvägar.

Jippi för snön säger jag bara! Min enda tröst är det att jag om en månad ska se Krunegård, då han spelar i Norrköping. Men det är ändå långt ifrån kul att lägga ut så pass mycket pengar och energi på en konsert man inte kan ta sig till!


Jag slängde in en svettig bild från en spelning med Krunegård förra hösten, som jag inte var tvungen att strunta i bara för en massa snö! (Nej jag är inte alls lite bitter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0