Att inte kunna vissla

Jag övar som vanligt på att vissla. Varför kan jag inte bara lära mig hur man gör? Jag har försökt i några år.

När man var liten och på kalas, då var det en lek som var väldigt vanlig.  
Ni vet den leken då man ska äta ett kex och sen vissla på så snabb tid som möjligt. Jag som inte kunde vissla kunde inte heller vara med på den leken. Ibland åt jag kexet och sa till någon annan att vissla. Förstår ni hur problematiskt det är att inte kunna vissla?

Övrigt:
Jag brukar ofta läsa Jonas Gardells blogg. Han kan det där med att skriva tycker jag, du kan läsa den här!

Kommentarer
Postat av: Eka!

Jag kan inte heller vissla. Vi är så dåliga. Värdelösa! Eller var det tvärtom? Vi är bäst? Minns inte riktigt, hum.

2010-02-14 @ 14:01:14
URL: http://justinodiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hans blogg var spännande o läsa, han tänker ju inte som jag trodde han gjorde. Det är få människor som gör det faktiskt!

2010-02-16 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0