Vardagsbekymmer

Igårkväll hade jag tvättid och därför var jag självklart nere i tvättstugan. Min tid tog slut kl 21.00. Jag kom ner några minuter efter nio och tänkte hämta mina kläder. Eftersom ingen hade bokat tid efteråt så antog jag att jag kunde komma ner några minuter senare. Inte visste ju jag att elen stängdes av kl 21.00 och jag inte kunde få ut mina kläder från maskinen.  Tänk vad man lär sig mycket! Jag fick helt enkelt hämta mina kläder tidigt imorse innan det bar av mot skolan.

 

Nyss fick jag ännu en gång för mig att måla naglarna.. jag vet inte varför jag fortsätter. Varje gång blir jag irriterad över hur fult det blir på högerhanden. Men ack å ve, vem bryr sig egentligen? Nu är naglarna sådär fint plommonröda i alla fall.

 

Jag orkar inte riktigt laga mat ikväll tror jag. Det kommer nog sluta med att jag äter gröt. Visst delar jag med mig av spännande tankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0