Snart bär det av mot julefirandet

Nu sitter jag här i min soffa och bara tar det riktigt lugnt. Lyssnar på skön musik, dricker kaffe, äter mörk choklad och läser Cosmopolitan. Det är vad jag kallar en ledig dag det! Om nån timma eller så ska jag bege mig hemifrån för att åka hem. När man ganska nyligen har flyttat hemifrån känns det lite som man har två hem. Hur som haver ska jag åka ut till landet om en stund. Där ska jag klä en julgran och fira jul med hela min familj!

 

Är inte detta en ganska udda julbild? Jag förstår inte riktigt varför grisen och tomten skulle gunga gungbräda.


Kommentarer
Postat av: Eka!

Sv: Tack så mycket!

2011-01-15 @ 02:58:45
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0