Näsring

Jag har länge (två år) haft en ring på min näsvinge.. ringen sitter där den sitter och ramlar aldrig av..
Det är till och med lite krångligt att få av den.. 
När jag vaknade upp för morgonen så kände jag att jag var tvungen att känna efter om min näsring satt där den ska.. jag har för vana att kolla så den och alla örhängen (okej nu lät det som jag hade många.. det är fyra stycken) är där det ska. Nu undrar säkert ni vart jag vill komma med denna tråkiga text.. ni får snart veta!

När jag kände efter så insåg jag att min näsring inte satt där den skulle, d.v.s. på min näsvinge. Men stor försträckt började jag leta i sängen, för att senare hitta ringen prydligt liggande på mitt nattduksbord. Då är den stora frågan hur jag kunde få av mig den i sömnen, och dessutom lägga den så ordentligt på bordet? Eller är det helt enkelt så att det kanske spökar i min lägenhet? Det återstår att se!


Kommentarer
Postat av: carro

Jag tror det spöööökar. Eller, nej! Du har lagt den där i sömnen !

2010-08-21 @ 12:52:07
URL: http://bacoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0