Fredag fem i ett

Packa ner allt jag samlat på mig under åren. Kartonger, böcker och skräp tar upp platsen på mitt golv, så jag själv inte riktigt står ut med att vara där inne. Igårkväll flydde jag till Carro.
Flydde från packandet och tanken på att jag måste sy om mina köksgardiner. Carro är en fin kompis som alltid tar fram de mest svulliga sidorna i mig. Jag äter nog aldrig så mycket onyttigheter som när jag är med henne. Men jag tror alla behöver fetta till det lite ibland.

Klart slut.. snart ska jag ta mig förbi snickaren som lägger golv i halltrappan, springa ut till bussen och åka in till stan.


Kommentarer
Postat av: carro

så fint, så fint!!

2010-08-13 @ 15:55:12
URL: http://bacoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0