Vecka ??

Snart har helgen, vecka ?? tagit slut. Vad är det egentligen för vecka? Ja ja det är inte så viktigt och jag orkar inte kolla i min kalender.. den ligger ju totts allt långt ner i min väska!

I fredags bar vi in soffor i en kyrksal, idag bar vi ut dem. Vi hade After Eight i lördags! Vilket är en gudstjänst för och av ungdomar. Det hela Var mycket bra, mysigt och trevligt. Jag tycker det är viktigt att ungdomarna i kyrkan för vara med i arbetet som bedrivs. Det ger mycket att själva få ansvara för gudstjänster och få känna att de får vara delaktiga.

Ikväll var jag på jazzkonsert i kulturhuset. Jazz är inte det jag vanligtvis brukar lyssna på, men en kompis är med i ett jazzband och turnerar just nu omkring lite i både Sverige och Danmark. Så ville inte göra annat än att komma och titta (lyssna). Trotts min okunskap i jazz så tyckte jag mycket om det!

Här slänger jag in en bild på mig för ungefär ett år sen. Jag har sannerligen varierat mina frisyrer de senste åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0