Högskoleprov och gamla skolan

Då var tiden inne. Imorse skulle högskoleprovet skrivas.
Inte nog med det så skulle jag även gå in på min gamla gymnasieskola för första gången sen jag tog studenten. Det kändes lite lustigt. Jag gillade verkligen att gå där. Alla de människor som man dag ut och dag in var med. Det var en väldig känsla som fyllde mig när jag gick ner i den mörka och eviga C-korridoren.
Att gå förbi matsalen där man så otroligt många gånger har suttit hela klassen vid ett långt bord och haft panik över allt vad skolan innehöll.
Värst var det när jag gick förbi tidningsrummet. Där var det folk, men inte mitt folk. Jag saknar järnringen. Vi var bra.

 

       

 
Lite bilder från när det begav sig, från när vi gick i skolan.

Nu ska jag komma tillbaka till inläggets ämne:
Högskoleprovet var kul att göra. Jag får hoppas att det blir kul att få resultatet också.
Klockan är mycket och det är dags att gå till korgs. Imorgon får jag finbesök!


Kommentarer
Postat av: Catalina

Nu blev man nostalgisk. Hoppas att det gick bra för dig! Håller tummarna! :)

2010-04-12 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0