Trång säng och traditioner

Tre personer och en 90-säng. Det är ingen bra kombination när man ska sova. Det fick vi erfara inatt.
Jag har många små traditioner med kära vänner. Varje år den 14:e april så tittar vi på Titanic. Det är nämligen datumet så skeppet skönt, för många många år sen. På aftonen igår gav jag mig av till Hanna för att se på filmen med ett litet gäng vänner. Jag kom hem till Hanna vid tio-tiden på kvällen, vid elva hade jag somnat på golvet.
Jag var nog inte så trevlig mot mina vänner imorse. Mycket jobb, lite mat och dålig sömn, då blir man inte alltid så morgonpigg och glad. De senaste dagarna har varit mycket intensiva, energin har varit låg. Men jag är glad!


En bild på det enorma skepp som kolliderade med ett isberg den 14:e april 1912.

Jag skrev tidigare i inlägget att jag har vissa traditioner med mina vänner. En god vän och jag brukar fylla år ca tre-fyra gånger per år. Det är tradition. Vi har bestämt oss för att fylla år ikväll, ska snart ska jag dit för att fira vänskapen. Pys på er så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0