Strumpbrallor och Självgranskning

Nu på kvällskvisten funderar jag över strumpbyxor. Varför ska de alltid gå sönder? Och ändå så köper man bara nya och nya.. kanske ska jag acceptera att det ännu är för kallt att gå barbent och ha byxor på benen istället? Men nej nej, inte kan jag ju byxor varje dag, när jag har så många fina klänningar!

Jag känner att jag skriver så otroligt ytliga och orelevanta saker i min blogg. Men det är lite så jag har valt. Att få skriva lite trams och annat, men inte så personligt. 

På tal om personligt, så kollade jag igenom en gammal dagbok häromdagen. Otroligt vad man glömmer bort. Det är nästan skrämmande att läsa. Ibland känner man inte alls igen sig i hur man tänkte eller kände för två år sen, och ibland är man precis densamme.
Det är spännande att granska sig själv.


Kommentarer
Postat av: Eka!

Trotsa vädret och kör på strumpbyxor. Du får inte vara så mesig!

2010-04-29 @ 00:23:28
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0