I väntan på något stort får vi dricka avslagen läsk

Jag dricker avslagen läsk för att få i mig socker. Helt okej faktiskt. Idag mår jag lite bättre, jag kunde sova inatt och jag fick i mig lite frukost. Nu är det sockerintaget jag jobbar på. Kanske att jag kan lämna huset imorgon? Då är bara frågan hur länge man är smittsam? Jag vill inte vara orsaken till att en hel klass lägger sig på golvet och spyr..

Över till något helt annat (och också något fräschare)
Jag vet att jag ibland är lite överdriven när det gäller Ark, men det hör liksom till.
Om en vecka (26 april!) släpper Ark sitt femte album! Stort, inte sant? För oss Ark-fans är detta något som vi väntat på länge, ända sen 2007. Tillsvidare får vi kolla på deras nya video.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0