Di Leva får inte vara med på syskondagen, inte heller i min skivsamling

Dagen har varit något utav en syskondag.


Jag och två av mina tre systrar gick upp tidigt imorse för att åka till en sjö och se soluppgången. Det var dock mulet så vi såg inte så mycket av den. Men ack så mysigt ändå. Det var kallt och isigt på sjön. Vi hade filtar och ljus. Mysigt.


Senare, efter att ha agerat taxi åt min bror, så åt Sara och jag årets första glass på en grå parkering.

Just nu lyssnar jag på Di Levas nya låtar. Det är ju skamligt! Förr gjorde han bra musik men han skulle ha lagt av på 90-talet! Därefter gick det bara nedför, och den nya skivan är botten. Det är i alla fall min åsikt. Di Levas nya skiva ska helt enkelt inte få vara med i min skivsamling! Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0