Beslutsångest

Är helt slut efter att ha vikarierat som mattelärare på högstadiet och sen på frita. Först hade jag en lektion med klass åtta. Många elever, men det kändes helt okej och jag tror jag förklarade negativa tal på ett sätt så det gick fram.
Sen var det årskurs sju som gällde. Kul det också, men man får verkligen ha tålamod och vara bestämd på samma gång.  På eftermiddagen skulle jag vikariera på frita. Det gick bra det med, vi var ute i det strålade vädret.

När jag hade jobbat klart fikade jag med min vän My. Vi ses inte så ofta numera, det är synd.

Försöker varva ner samtidigt som jag känner att det är på tiden att jag bestämmer mig för vad jag ska söka för högskola till hösten. Jag vet ju inte vad jag vill, vill jag ens börja plugga så snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0