Älskade The Ark

Idag är alla Angelheads glada!
Ark, ark, mitt älskade ark! Idag släpptes äntligen nya skivan ”In Full Regalia”.
Det är ett magasin på hundra sidor, om och av The Ark, med en tillhörande skiva innehållande tio helt nya låtar. Kan det bli bättre?

Jag måste säga att det känns som detta kan vara en av de bästa skivorna.
Visserligen har jag inte hunnit lyssna på den så mycket. Första skivan, ”We Are The Ark” är ju numera tio år gammal, och den kan jag utantill i sömnen.  
Jag gillar stark hela upplägget i musiken på nya skivan. De har verkligen fått till den där rockkänslan från 70-talet. De har bra texter, bra körer, bra melodier och symfoni orkestrar med i låtarna!

Som de flesta redan vet så har The Ark en speciell plats i mitt hjärta, där har de bott i många långa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0