Åh herregud!

Inte trodde jag att det kunde vara roligt att ha hand om mattelektioner för högstadieelever, men det är det. När man förklarar på ett sätt så eleven verkligen förstår, då är det kul!
Imorgon ska jag ha hand om yngre barn. Jag ska hoppa in och vikariera på förskolan. Det blev mycket jobb så här i början. Men det är ju skönt att komma igång med det.  


Efter jobbet och en kopp kaffe med min fru Hanna, bar det av på andra äventyr. Hursomhelst så hade jag en liten lucka, den fyllde jag genom att läsa i en av alla böcker av Jonas Gardell. Jag vet inte hur många böcker jag läst av honom, men många är det. Han kan skriva på ett sånt väldigt intressant men enkelt sätt. Gardell har just nu en serie som visas på SVT 1. Den heter ”Åh herregud” och handlar om kristendomen. Väldigt intressant måste jag säga! Den börjar nu kl 21.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0