9 april 2010

Telefonen ringer tidigt på morgonen och du svara utan att riktigt vara vaken. Du inser efter en bit in i samtalet att det är din nya chef du pratar med.
Så började min dag. Men allt gick bra och jag fick hoppa in och ta ett pass på frita. Det var ganska få barn där idag, så det kändes bra att få en mjukstart sådär första dagen. Pyssel, färg, tyg och lim. Kul!

Min vän Johan sa igår att han var besviken för att jag inte brukar skriva om honom i min blogg.
Jag träffade honom efter jobbet idag. Nu har jag skrivit om dig Johan! Hoppas du är nöjd?

Dagen hade sin gång och det blev kväll. Då skulle vi på bio. Mina systrar hade valt vad vi skulle se, och de berättade inte heller vad de valt.
Väl inne i salongen förstod jag att det var ”Farsan” vi skulle se. Ett bra val tycker jag. Då och då fick jag dock panik på det som hände i filmen, och mosade Saras arm av frustration.

Imorgon blir jag lite mer mogen än jag redan är (om det nu är möjligt?). Jag ska upp tidigt för att göra högskoleprovet! Önska mig lycka till!  


Kommentarer
Postat av: Eka!

Jag är nöjd, du borde ju länkat till min blogg dock ;)

2010-04-10 @ 00:34:11
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0